سبك معماری در دوره رنسانس در اروپا

سبك معماری ,دوره رنسانس , اروپا|47040686|cfn
هم اکنون فایل با موضوع سبك معماری در دوره رنسانس در اروپا آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

كلیسای سان فرانسیكو یك بازسازی ساختار گوتیك كه مانند سانت آندن به گونه ای بود كه سر در برخوردار از طاق پیروزی روحی را در خود داشت و متأسفانه این بنا ناتمام باقی مانده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات37حجم0/24 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

كلیسای سان فرانسیكو یك بازسازی ساختار گوتیك كه مانند سانت آندن به گونه ای بود كه سر در برخوردار از طاق پیروزی روحی را در خود داشت. و متأسفانه این بنا ناتمام باقی مانده است.

سانت آندن یك ساختمان بسیار دینامیك می باشد. سر در پیروزی آن از كنتراست های شدیدی برخوردار است. پیش آمدگی و نود نظم نیمستون ها وجود دارد كه عناصر معماری را نشان می دهد اما ضرروتاً غیر عملیاتی می باشند، بسیار كم عمق می باشد. این است و بتاین با ارگ زیاد تو رفته كه باعث فراهم شدن رواق بزرگ جلو در اصلی می شود. اندازه این درك در نمای مستقیم در دو روزنه مربع شكل در بالا می باشد كه اطراف آن را شكل داده است. نور و سایه تأثیر بسیار زیادی روی سطوح ساختمان دارد و این بخاطر كم عمق بودن mouldings و عمق هشتی آن می‌باشد. در قسمت داخلی را آلبرتی با و راهروها سنتی را قرار داده بود.

در عوض پیشرفت آهسته و ماهرانه ای از ارگ های بلند متفاوت و دروازه های مربع شكل كوتاه و تكرار نقش و نگار طاق پیروزی سر در وجود دارد.

سانت آندن، مانتآا، سردر، عكس رز

فرود اینگه هلند

دو تا از بهترین ساختمان های مشهور آلبرتی در فلورنس بالا زو و روسلی و در ماریا نووالا می باشند. آلبرتی برای كاخ ترتیب های كلاسیك ستون ها را در سردر روسه سطح بكار برده است كه مربوط به سال 51-1446 می‌باشند. در سانتا ماریا نوولا او مأموریت داشت تا اكوراسیون سرور را تمام كند. او حراج را در سال 1456 كامل كرده كار تا سال 1470 تمام نشد

فهرست مطالب

معماری در کلیساها ۴
فرود اینگه هلند ۵
گسترش رنسانس در ایتالیا ۶
اوج رنسانس ۷
روش گرایی ۱۰
کتابخانه لورن تین ۱۴
گسترش معماری رنسانس فراتر از ایتالیا ۱۹
Legacy رنسانس ۲۶
منابع






"